Du visar för närvarande Öppet hus med höstmarknad 28/9 kl 10-13

Öppet hus med höstmarknad 28/9 kl 10-13

Kom gärna och besök oss på Segragymnasiet.

Vill du utbilda dig inom ditt intresse och ha möjlighet att omvandla det till en yrkeskarriär? Denna dag får du en möjlighet att träffa representanter från våra inriktningar och internat. Du får en rundvandring på skolan (Kunskapsgatan 3) och Gångvads gård (Gångvadsvägen 145) där vi har vår hästinriktning. Du kommer att möta vår personal och elever som berättar hur det är att gå på Segra. Vi kommer att ha uppvisningar, prova-på-aktiviteter, korvgrillning, kaffe m.m.

Vi kommer även att ha en höstmarknad med lokala hantverkare och producenter som kommer att finnas på plats och sälja bröd, pumpor, potatis m.m.

Blue Wiking Traktorpullingteam ställer ut.

Ni får även möjlighet att träffa våra UF företag (Ung Företagsamhet) där våra elever visar upp sina produkter och tjänster.

Välkomna till Segragymnasiet!